Wygaszanie platformy

Logo SEKAP - Systemu Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej

Szanowni Państwo,

Informujemy, że zgodnie z Uchwałą nr 2934/196/VI/2020 Zarządu Województwa Śląskiego z dnia 16.12.2020 r. została podjęta decyzja o wygaszaniu funkcjonowania platformy SEKAP z upływem 31.12.2021 r.

W związku z powyższym od 01.01.2022 r. nie będzie możliwa komunikacja z urzędami i jednostkami za pomocą platformy SEKAP, tzn. nie będzie możliwości wysyłania ani otrzymywania pism, jak również nie będzie można zalogować się na skrzynkę kontaktową.

Trwają prace nad przygotowaniem wytycznych/instrukcji dla użytkowników platformy SEKAP m.in. dotyczące pobrania pism znajdujących się na skrzynkach kontaktowych.

Szczegółowe informacje/opracowane instrukcje/wytyczne dotyczące wygaszenia platformy SEKAP będą publikowane na stronie e.slaskie.pl w zakładce "SEKAP".

Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego

Departament Cyfryzacji i Informatyki

ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice

siedziba: ul. Powstańców 34

tel. +48 (32) 77 40 282
e-mail: ci@slaskie.pl

godziny pracy: 7:30 - 15:30

Powrót na początek strony