Wygaszanie platformy

Logo SEKAP - Systemu Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej

Szanowni Państwo,

Informujemy, że zgodnie z Uchwałą nr 2934/196/VI/2020 Zarządu Województwa Śląskiego z dnia 16.12.2020 r. została podjęta decyzja o wygaszaniu funkcjonowania platformy SEKAP z upływem 31.12.2021 r.

W związku z powyższym od dnia 01.12.2021 r. wyłączona zostanie możliwość przesyłania wniosków przy użyciu platformy SEKAP do Urzędów. Do 22.12.2021 r. będzie możliwość zalogowania się do skrzynki kontaktowej, odebrania oraz pobrania z niej pism.

Po 01.01.2022 r. nie będzie możliwa komunikacja z urzędami i jednostkami za pomocą platformy SEKAP, a dane zostaną nieodwracalnie usunięte ze wszystkich skrzynek kontaktowych. Operacja usunięcia jest nieodwracalna i nie będzie możliwości przywrócenia korespondencji do skrzynki.

W miejsce platformy SEKAP nie powstanie inna platforma, Urzędy indywidualnie będą uruchamiały e-usługi.

Dla użytkowników platformy SEKAP została przygotowana instrukcja w jaki sposób należy pobrać korespondencję znajdującą się w skrzynce kontaktowej.
Instrukcja dostępna jest na stronie SEKAP w miejscu - do pobrania oraz na stronie e.slaskie.pl w zakładce „SEKAP”.

Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego

Departament Cyfryzacji i Informatyki

ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice

siedziba: ul. Powstańców 34

tel. +48 (32) 77 40 282
e-mail: ci@slaskie.pl

godziny pracy: 7:30 - 15:30

Strona internetowa Województwa Śląskiego: slaskie.pl

Powrót na początek strony