SEKAP

SEKAP – System Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej to platforma działająca w województwie śląskim umożliwiająca świadczenie usług administracji publicznej dla mieszkańców i przedsiębiorców drogą elektroniczną.

Platforma SEKAP (https://sekap.pl) działa od 25 kwietnia 2008 roku. Obejmuje teleinformatyczne środowisko dla świadczenia usług publicznych w formie elektronicznej oraz oferuje realizację niemal 800 e-usług w ponad 100 instytucjach i urzędach w regionie. Poprzez SEKAP można zapoznać się z opisem usług świadczonych przez Urząd, złożyć elektroniczny wniosek, pismo, odebrać odpowiedź z Urzędu. Platforma umożliwia załatwienie spraw administracyjnych przez Internet, z dowolnego miejsca i o dowolnej porze dnia.

Jeśli masz pytania lub wątpliwości, skorzystaj z pomocy, wyślij zgłoszenie na sekap@slaskie.pl lub zadzwoń.

Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego

Departament Cyfryzacji i Informatyki

ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice

siedziba: ul. Powstańców 34

tel. +48 (32) 77 40 282
e-mail: ci@slaskie.pl

godziny pracy: 7:30 - 15:30

Powrót na początek strony